Subject: EAK tunnistus ja lisa
From: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 09:25:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame uue akrediteerimistunnistuse (M004) ja lisa.

*Kui soovite tunnistust ja/või lisa koopiana paberkandjal, siis palume
sellest meile teada anda ja märkida, millisele aadressile need saata.

Eva-Liisa Lõbu
+372 605 5060  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.evs.ee/> www.evs.ee  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.eak.ee/> www.eak.ee
Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus  |  Estonian Centre for
Standardisation and Accreditation

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>